Jury IAB MIXX Awards compleet
29 juni 2023. Brussel. De juryvoorzitters van de IAB MIXX Awards zijn reeds bekend en ook de inschrijvingen zijn geopend. Met een voltallige jury is het plaatje helemaal compleet. De vier jury’s van de IAB MIXX Awards bestaan uit een combinatie van ervaren experts en aanstormend geweld.
Sinds 1 juni kunnen geïnteresseerde creatieven, mediabureaus en adverteerders hun beste digitale cases insturen. Dat kunnen ze tot uiterlijk 8 september. Na de zomer zullen zij worden beoordeeld door 1 van de 4 jury’s van de IAB MIXX Awards. Ondertussen is ook de voltallige jury bekend.
Zo zal de jury Digital Communication, onder leiding van Dhan Claes (Semetis), verder bestaan uit Thomas Driesen (TBWA), Davy Caluwaerts (Publicis Groupe), Elke De Vuyst (Lidl) en Isabelle Maselis (Streamz). In de categorie Digital Marketing Technology krijgt juryvoorzitter Jonathan Jacoby (Space) het gezelschap van Laurence Henuzet (Targetspot), Mark Daemen (Roularta), Heleen De Winne (Ads&Data) en Simon Duquenois (Xaxis).
De categorie Digital Media staat onder de hoede van Catherine Closset (Stellantis). Zij wordt vergezeld door Hubert de Cartier (Universem), Yasmin Vantuykom (Efluenz), Rogin Roldan (Sony Pictues) en Mathieu Hosslet (MKKM). Tot slot is er de jury CX & Craft met voorzitter Tim Wolfs (Emakina). Die bestaat verder uit Kathy Haemers (Springbok), Karim Maaloul (EPIC agency), Sandra Guirado (Adsomenoise) en Catherine De Block (Famous Grey).
“Ik ben verheugd dat ik opnieuw kan rekenen op de juryvoorzitters van vorig jaar”, zegt Benjamin Sekkai, voorzitter van de jury. “We wilden de manier waarop de MIXX Awards worden gezien voorzichtig veranderen, en als ik de samenstelling van hun jury zie, denk ik dat we weer een stap in de juiste richting hebben gezet. Meer dan ooit moeten de MIXX Awards een weerspiegeling zijn van de digitale uitmuntendheid in België, en ik reken op iedereen om te tonen hoe trots we mogen zijn op ons land.”
Ter herinnering, de IAB MIXX Awards bekronen de beste Belgische cases in digitale marketing. Inschrijven kan nog tot en met 8 september. De uitreiking vindt plaats op 19 oktober 2023 in Tour & Taxis. Meer informatie op www.mixxawards.be.
--
Over BAM
BAM, kort voor de Belgian Association of Marketing, is dé vereniging voor marketing inspiratie & innovatie in België. BAM heeft als missie om waarde te creëren en duurzame relaties op te bouwen. Dat geloof in meaningful marketing wil de vereniging doorgeven aan iedereen die haar pad kruist. Een focus op sustainability, inclusion & diversity, technology en privacy & ethics geeft dit geloof extra invulling.
Enkel zo is BAM in staat om betekenis te geven aan marketing. Enkel zo helpt BAM professionals om marketing in het hart van hun organisatie te plaatsen.
Om deze missie te vervullen is BAM een open community en zoekt het actief naar partnerships. In het BAM-netwerk kunnen professionals terecht voor inspiratie, kennis en kruisbestuiving.
Meer info op www.marketing.be.
https://twitter.com/we_are_BAM
https://www.facebook.com/BAMbelgium/
https://www.linkedin.com/company/bam-belgian-association-of-marketing/ https://www.youtube.com/channel/UCu9nRDehw12vlni09GGD4Tg
_________________________________________________________________________________
Voor meer informatie over de inhoud van dit persbericht, contacteer sarah.vyverman@marketing.be - 02/234 54 08