Stemming Marketing Book of the Year 2020 geopend

Afgelopen jaar presenteerde The Belgian Association of Marketing (BAM) elke maand een nieuwe literaire hoogvlieger uit de marketingwereld. Welke auteur heeft de meeste indruk achtergelaten? Stemmen kan vanaf vandaag.

MBOTY_2021_1200-628

 

Sinds enkele jaren nomineert BAM elke maand een nieuw marketingboek als Marketing Book of the Month (MBOTM). Sinds vorig jaar is daarbij een toegenomen aandacht voor de pijlers van het Meaningful Marketing Framework. Op basis van deze boeken kiezen de BAM-leden jaarlijks het Marketing Book of the Year, het boek dat hen het meest kon ‘woo-en’ en inspireren. Vorig jaar kwam #parentfriendly marketing, geschreven door Ingrid Renders en Anne Cornut, als winnaar uit de bus.

Ook in 2020 nomineerde BAM enkele nieuwe boeken, 11 om precies te zijn. Maar welk boek kon in dit het afgelopen, zeer ongewone jaar het meest bekoren? Dit zijn de kandidaten waarop de marketingcommunity vanaf vandaag kan stemmen.

  1. Olivier Ongena ’t Hooft – The Book of Noble Purpose
  2. Ron Van Es, Kees Klomp, Ralph Zebregs – Het is tijd
  3. Fred Colantonio – Innover à tous les coups
  4. Peter Hinssen – Phoenix and the Unicorn
  5. Pieter Daelman – Van tanker naar speedboot
  6. Nele Pieters & Stephanie Duval – You do You
  7. Nils Van Dam & Dado Van Peteghem – Metasystems
  8. Steven Van Belleghem – The offer you can’t refuse
  9. Bart Lombaerts, Wouter Temmerman, Koen Denolf & Michel Libens – Dit is content marketing
  10. Albert Derasse – Algorithmes & Blues du directeur
  11. Tom Van den Bergh – Beyond Brands

Stemmen op uw favoriete boek kan tot en met 31 januari via deze link. Op 2 februari zal de winnaar bekendgemaakt worden. Die geeft op 11 februari een presentatie over het winnende boek. Inschrijven kan via deze link.

Stem op uw favoriete boek