Stemming Marketing Book of the Year 2021 van start

Maandag 10 januari 2022. Doorheen 2021 schotelde The Belgian Association of Marketing (BAM) haar Marketing Community elke maand een nieuwe literaire hoogvlieger uit de marketingwereld voor. Welke auteur liet in 2021 de meeste indruk achter? De stemming voor Marketing Book of the Year 2021 is geopend.

MBOTY 2021_1200-628

 

Sinds enkele jaren nomineert BAM elke maand een nieuw marketingboek als Marketing Book of the Month (MBOTM). De pijlers van het Meaningful Marketing Framework spelen een belangrijke rol bij de keuze van de boeken. Jaarlijks kiest de Marketing Community van BAM uit de 10 genomineerde boeken het Marketing Book of the Year, het boek dat hen het meest kon ‘woo-en’ en inspireren. Vorig jaar werd Dit is content marketing, geschreven door Bart Lombaerts, Wouter Temmerman, Koen Denolf en Michel Libens, als winnaar verkozen.

Dit zijn de kandidaten waarop de Marketing Community vanaf vandaag kan stemmen.

  1. Alles is onder controle – Hugo Marynissen, Stijn Pieters, Bert Brugghemans
  2. Iedereen superfan – Niels Vandecasteele, Stefan Doutreluingne
  3. Het communicatie DNA – Korneel Warlop
  4. La stratégie digitale marketing – Cédric Cauderlier
  5. Inclusieve Communicatie – Hanan Challouki
  6. Homo Digitalis – Thierry Geerts
  7. Does your brand care? – Isabel Verstraete
  8. Act Human – Jan Callebaut, Sarah Steenhaut, Karel Demeester
  9. Créer de la valeur ou disparaître – Antoine Henry de Frahan
  10. Sortez vos données du frigo – Mick Levy

 

Stemmen op uw favoriete boek kan tot en met 31 januari via deze link. Op 2 februari zal de winnaar bekendgemaakt worden.

--

 

Over BAM

De Belgian Association of Marketing (BAM) is de belangrijkste community van marketing- en mediaspecialisten in België. BAM heeft als missie om marketing om te vormen tot een betekenisvolle aanpak, Meaningful Marketing, die ondernemers, bedrijven en organisaties begeleidt in hun transformatie naar klantgerichtheid. BAM focust op vier domeinen: innovatietechnologie, data, (digitale) media en privacy. Het doet dat door meaningful events te organiseren, in samenwerking met anderen initiatieven te nemen, opleidingen te organiseren en invloed uit te oefenen op het beleid (wetgeving, lobbying).  Meer op www.marketing.be .

 

https://twitter.com/we_are_BAM

https://www.facebook.com/BAMbelgium/

https://www.linkedin.com/company/bam-belgian-association-of-marketing/ https://www.youtube.com/channel/UCu9nRDehw12vlni09GGD4Tg

 

_________________________________________________________________________________

Voor meer informatie over de inhoud van dit persbericht, contacteer sarah.vyverman@marketing.be - 02/234 54 08