3 tips om een meer strategische invulling te geven aan je rol als B2B-marketeer

Met ‘De strategische businessmarketeer’, in mei ons Marketing Book of the Month, hoopt Frank Faassen B2B-marketeers de nodige handvatten te bieden om een meer strategische invulling te geven aan hun rol. Aan de hand van drie fundamentele tips zet hij ons alvast op de goede weg.

2022 (15)

 

Op basis van vijfentwintig jaar ervaring in het vakgebied en heel wat gesprekken met klanten, en na een schrijfproces dat twee jaar in beslag nam, schotelt auteur Frank Faassen businessmarketeers een nuttige praktische leidraad voor. “Ik wou een boek creëren dat marketeers aan het denken zet over de invulling van hun vak”, aldus de Nederlander. Bij wijze van inleidende spoedcursus identificeert en bespreekt hij met plezier drie overkoepelende tips.

 

Ontvang Premium Inzichten: Word vandaag nog lid!

Klaar om dieper in te gaan op exclusieve inhoud en onbeperkte toegang te krijgen tot de nieuwste inzichten in de sector? Onze insights en artikelen zijn alleen beschikbaar voor corporate of SOLO leden.

Door lid te worden van onze community steun je niet alleen de voortdurende creatie van inhoud van hoge kwaliteit, maar open je ook de deur naar een schat aan kennis, netwerkmogelijkheden en speciale voordelen.

> Word lid via deze link

Ben je al lid van BAM maar geen login? Vraag jouw login aan via sarah@marketing.be.

 

Over het artikel:

Publicatie: 25 mei 2023

Redacteur: Wout Ectors - Spyke