7 tips van Steven Van Belleghem voor een sterke klantencultuur

Steven Van Belleghem is dé expert als het gaat om customer experience. Met De ruwe diamant schreef hij er al zijn zesde boek over. BAM zet het graag in de kijker als Marketing Book of the Month en deelt meteen 7 tips.

MBOTM (1)

 

Veel bedrijven zijn ruwe diamanten op het vlak van customer experience. Ze willen het allemaal goed doen, ze hebben een plan, maar in executie loopt het vaak fout. Hoe evolueer je van een ruwe diamant naar een stralende? Steven Van Belleghem beschrijft het in De Ruwe Diamant. Anders dan zijn vorige boeken is het een praktische gids waarin je meer dan honderd tips vindt over hoe je een sterke klantencultuur kan uitbouwen. Wij geven je er alvast 7.

 

Ontvang Premium Inzichten: Word vandaag nog lid!

Klaar om dieper in te gaan op exclusieve inhoud en onbeperkte toegang te krijgen tot de nieuwste inzichten in de sector? Onze insights en artikelen zijn alleen beschikbaar voor corporate of SOLO leden.

Door lid te worden van onze community steun je niet alleen de voortdurende creatie van inhoud van hoge kwaliteit, maar open je ook de deur naar een schat aan kennis, netwerkmogelijkheden en speciale voordelen.

> Word lid via deze link

Ben je al lid van BAM maar geen login? Vraag jouw login aan via sarah@marketing.be.

 

Benieuwd naar meer tips om een sterke klantencultuur uit te bouwen? De Ruwe Diamant van Steven Van Belleghem geeft je er meer dan 100.

Over het artikel:

Publicatie: 26 oktober 2023

Redacteur: Febe De Brabanter - Spyke