BAM Marketing Congress: een succes over de hele lijn
Begin december is traditioneel het moment waarop marketeers zich laven aan een overdosis aan inspiratie. Dat was ook dit jaar het geval op het BAM Marketing Congress. Spoiler alert: het was misschien wel de meest geslaagde editie tot nu toe.
7 en 8 december 2023. Brussels Gate. Timing en plaats van het 42ste BAM Marketing Congress, onder leiding van Alex Thoré. En daar hadden honderden marketeers duidelijk oor naar. Volgens cijfers van de organisatie bracht het congres 1.750 deelnemers op de been. Ongetwijfeld het grootste aantal dat ooit werd opgetekend.
Ze konden zich verwarmen aan een Marketing Village waar heel wat te beleven viel. Van een foto via AI, over een muntjesmachine uit het lunapark en een magazinestand, tot de meest fancy drankjes en hapjes. Vervelen zouden de deelnemers zich niet. Misschien wel de leukste animatie ooit op dit congres.
Het allerbelangrijkste waren natuurlijk de sprekers. Ze werden opnieuw verdeeld over drie podia, met als bonus nog twee mini-podia die opvielen door het feit dat ze midden in de Marketing Village stonden en dat je de sprekers kon beluisteren via een hoofdtelefoon. Het zorgde af en toe voor hilarische beelden.
Op het hoofdpodium was de kwaliteit van de presentaties om duimen en vingers van af te likken. Het niveau was ook dit jaar weer uitmuntend.
Lees wat er op dag 1 gebeurde
Herbeleef wat er op dag 2 gebeurde