Content Marketing Casebook 2019 gepubliceerd

Een overzicht maken van opvallende Belgische cases in content marketing. Dat is de ambitie van het Content Marketing Casebook, dat nu al voor het derde jaar op rij verschijnt. Een publicatie van de Expert Hub Content Marketing, onder leiding van Michel Libens (Propaganda) en Bart Lombaerts (Spyke).

 

 

 

Content casebook_NL_600-200png

 

Geen twee zonder drie. Opnieuw hebben enkele leden van de Expert Hub Content Marketing en enkele andere contentmarketeers de krachten gebundeld. Ze kozen elk de contentmarketingcase die hen het afgelopen jaar het meest inspireerde. Die cases vormen samen de derde editie van het Content Marketing Casebook.

Dat is en blijft volgens de initiatiefnemers een belangrijke tool voor Belgische contentmarketeers. Het is immers niet eenvoudig – om niet te zeggen onmogelijk – om op de hoogte te blijven van alle straffe initiatieven die in ons land worden genomen.

Akkkoord, jaarlijks bezorgen de BOCA – Best of Content Awards – ons een staalkaart van het uitzonderlijke werk dat gerealiseerd is, maar die awards gaan – hoe je het draait of keert – naar cases die er uiterst attractief uitzien. Vele verborgen pareltjes komen zo niet aan de oppervlakte. Met dit casebook probeert de XPH voor een deeltje aan die leemte tegemoet te komen.

Het levert ook dit jaar weer een mooie oogst op: zowel B2B als B2C-cases, uit heel wat verschillende sectoren. Van A.S.Adventure, over HEMA, Partena en Club Brugge, tot kleinere merken als Dieetcenter Lecluyse, DGI en Shorebee.

Download het casebook

Bekijk het casebook online

Over dit artikel:

Publicatiedatum: 31 maart 2020

Redacteur: Bart Lombaerts