Ilse Van Dyck: “Babbel eens wat vaker met je klant”

Moeten merken menselijker worden? En kunnen ze op dit vlak iets opsteken van technologiespelers? We hadden het erover met Ilse Van Dyck, CMO van e-commercespeler Pit&Pit, maar ook captain van onze D&I Think Tank.

2022 (12)

 

Merken moeten meer hun menselijke kant laten zien. Enkel zo kunnen ze opnieuw een waardevolle en langetermijnspartner voor mensen worden. Dat is het uitgangspunt van Relatie Renaissance, het meest recente boek van merkstrateeg Stef Verbeeck, en Marketing Book of the Month in februari 2023.

 

Ontvang Premium Inzichten: Word vandaag nog lid!

Klaar om dieper in te gaan op exclusieve inhoud en onbeperkte toegang te krijgen tot de nieuwste inzichten in de sector? Onze insights en artikelen zijn alleen beschikbaar voor corporate of SOLO leden.

Door lid te worden van onze community steun je niet alleen de voortdurende creatie van inhoud van hoge kwaliteit, maar open je ook de deur naar een schat aan kennis, netwerkmogelijkheden en speciale voordelen.

> Word lid via deze link

Ben je al lid van BAM maar geen login? Vraag jouw login aan via sarah@marketing.be.

 

Meer over ‘Relatie Renaissance’ van Stef Verbeeck

 

Over het artikel:

Publicatie: 16 februari 2023

Redacteur: Bart Lombaerts - Spyke