Kom op tegen Kanker: verbindende marketingacties als remedie

‘Work hard, dream big’: de welbekende en ambitieuze slogan lijkt wel te zijn uitgevonden door Kom op tegen Kanker. Het harde werk? Elke dag streven naar een positieve impact op de samenleving door onder meer het opzetten van talloze acties in Vlaanderen. De droom? Een wereld zonder kanker. Een blik op een unieke marketingcase.

Annemie Lemahieu

 

Om de droom van een wereld zonder kanker te verwezenlijken, zet Kom op tegen Kanker zich dagelijks in voor het bestrijden en verzachten van de ziekte, preventiecampagnes en onderzoek. In ‘Kom op’, het Marketing Book of the Year in 2022 schetst auteur en directeur van Kom op tegen Kanker Marc Michils een ontroerend beeld van al dat goede werk door de honderdduizenden solidaire mensen een stem en een gezicht te geven. Samen met directeur marketing, communicatie en fondsenwerving Annemie Lemahieu zet hij de solidariteit, de acties én het belang van de organisatie in de verf.

 

Ontvang Premium Inzichten: Word vandaag nog lid!

Klaar om dieper in te gaan op exclusieve inhoud en onbeperkte toegang te krijgen tot de nieuwste inzichten in de sector? Onze insights en artikelen zijn alleen beschikbaar voor corporate of SOLO leden.

Door lid te worden van onze community steun je niet alleen de voortdurende creatie van inhoud van hoge kwaliteit, maar open je ook de deur naar een schat aan kennis, netwerkmogelijkheden en speciale voordelen.

> Word lid via deze link

Ben je al lid van BAM maar geen login? Vraag jouw login aan via sarah@marketing.be.

 

Over het artikel:

Publicatie: 8 juni 2023

Redacteur: Bart Lombaerts - Spyke