L’union fait la Salesforce

Cloudgebaseerd software-bedrijf bouwt aan duurzame en loyale klantenrelaties

L’union fait la Salesforce. De Amerikaanse onderneming Salesforce die bedrijfssoftware aanbiedt op het gebied van klantrelatiebeheer is al meer dan twintig jaar gespecialiseerd in het aanbieden van software en oplossingen op maat en zet daarbij niet zichzelf maar de klant centraal. Een gesprek over het belang van klantenvertrouwen, innovatie en een vleugje speelsheid met Jurgen Thysmans, Senior Marketing Manager van de Belgische tak.

L’union fait la Salesforce

 

Klant is koning. Een veelgehoord motto bij bedrijven, maar Salesforce – dat zichzelf omschrijft als een customer company – voegt de daad als geen ander bij het woord en mikt vanuit een helikopterperspectief op een 360°-view op de klant. Beweegreden daarvoor? Het optimaal verbinden van bedrijven met hun klanten. De lijm om alles bij elkaar te houden? Klantenvertrouwen, zo steekt Jurgen Thysmans van wal.

 

Ontvang Premium Inzichten: Word vandaag nog lid!

Klaar om dieper in te gaan op exclusieve inhoud en onbeperkte toegang te krijgen tot de nieuwste inzichten in de sector? Onze insights en artikelen zijn alleen beschikbaar voor corporate of SOLO leden.

Door lid te worden van onze community steun je niet alleen de voortdurende creatie van inhoud van hoge kwaliteit, maar open je ook de deur naar een schat aan kennis, netwerkmogelijkheden en speciale voordelen.

> Word lid via deze link

Ben je al lid van BAM maar geen login? Vraag jouw login aan via sarah@marketing.be.

 

Over het artikel:

Publicatie: 22 november 2023

Redacteur: Bart Lombaerts - Spyke