Marketing Book: De Wereld is Rond van Jo Caudron

Transformatie is het codewoord van de afgelopen twintig jaar. Daar zit de digitalisering voor veel tussen, maar voor Jo Caudron gaat het breder. Dat vertelt hij in zijn nieuwste boek De wereld is rond. Wij gingen langs en maakten een podcast.

 

MBOTY Jo Caudron_250-145De Wereld is Rond

We kennen Jo Caudron vooral als de man die bedrijven het belang van digitale transformatie leerde kennen. Dit keer gaat hij verder. Werk, wonen, mobiliteit, klimaat… Ze zijn allemaal aan grondige verandering onderhevig. Jo Caudron verbreedt zijn discours en wij mochten langsgaan voor een babbel.

De wereld is rond is een uitgave van Pelckmans Pro en is verkrijgbaar in de boekhandel en op Pelckmanspro.be – 30 euro

Beluister de podcast

Over het marketingboek

Bij BAM stellen we alles in het werk om onze leden te inspireren. Met dat doel vestigen we geregeld hun aandacht op interessante publicaties over marketing, door boekkritieken door te geven, verslag uit te brengen over presentaties, samenvattingen te brengen van rondetafelgesprekken, enz. Op het einde van het jaar kunnen onze leden het Marketing Book of The Year kiezen uit onze selectie.