Marketing Webinar - Business as NEW
Tijdens de eerste 'Marketing Webinar' van 2023 gaan we dieper in op het PIM Trendrapport. Auteur Kristel Vanderlinden (FutureKind) neemt jullie mee in haar visie!
Over de inhoud van het webinar:
Business as usual NEW – visionaire principes en toekomstversnellers voor een nieuwe toekomst
De komende 5 jaren worden jaren van drastische aanpassingen en veranderingen. Innovatieve vormen van creativiteit, kritisch denken en langetermijninzichten worden de nieuwe business en marketing ‘currency’. Leiderschap krijgt een andere invulling met meer aandacht voor aansprakelijkheid en het bouwen van een toekomstwaardige nalatenschap, open-source collaboratie wordt de motor van vooruitgang en non-demografisch denken en handelen biedt nieuwe handvaten om inclusiviteit echt te omarmen.
Persona’s zijn uit, generatiedenken is cliché en zorgt voor eenheidsworst, agile navelstaren verstoort visionair denken , we zoeken naar innovatie dat de planeet heelt in plaats van verstoort en de komende jaren gaan we meer en meer baanbrekende open source samenwerkingen zien die bestaande business-modellen op de kop zetten… ontdek dit en nog veel meer tijdens onze webinar waarbij we het PIM trendrapport 2023 presenteren door auteur en futurist Kristel Vanderlinden…
Dit trendrapport geeft inzicht in 4 toekomstversnellers van ‘The Age of New Futures’. Want er zijn meer mogelijke toekomsten. Ontdek ze samen met ons in deze inspirerende toekomst keynote.