Matrix Study - Wave 13 (2023)

De uitgaven van de Matrix-studie worden door Phimedia en de Belgian Association of Marketing uitgevoerd

Matrix 600-250

 

De uitgaven van de Matrix-studie worden door Phimedia en de Belgian Association of Marketing uitgevoerd onder respondenten (adverteerders, agencies en media – CAWI), die in samenwerking met Mediaspecs en het magazine PUB gerecruteerd werden. De studie wordt elk semester georganiseerd en stelt zich tot doel de evoluties in het snel evoluerende digitale medialandschap in kaart te brengen.

 

Ontvang Premium Inzichten: Word vandaag nog lid!

Klaar om dieper in te gaan op exclusieve inhoud en onbeperkte toegang te krijgen tot de nieuwste inzichten in de sector? Onze insights en artikelen zijn alleen beschikbaar voor corporate of SOLO leden.

Door lid te worden van onze community steun je niet alleen de voortdurende creatie van inhoud van hoge kwaliteit, maar open je ook de deur naar een schat aan kennis, netwerkmogelijkheden en speciale voordelen.

> Word lid via deze link

Ben je al lid van BAM maar geen login? Vraag jouw login aan via sarah@marketing.be.

 

Datum: mei 2023