Philippe Warzée over het Marketing Book of the Month ‘Le marketing peut-il sauver le monde?’: “Marketing kan meewerken om de wereld te redden”

Le marketing peut-il sauver le monde ? Het is de uitdagende titel van het boek dat Nicolas Lambert schreef, meteen ons Marketing Book of the Month in maart. Wij vroegen Philippe Warzée (PUB) wat hij ervan vond.

2022 (13)

 

Ontvang Premium Inzichten: Word vandaag nog lid!

Klaar om dieper in te gaan op exclusieve inhoud en onbeperkte toegang te krijgen tot de nieuwste inzichten in de sector? Onze insights en artikelen zijn alleen beschikbaar voor corporate of SOLO leden.

Door lid te worden van onze community steun je niet alleen de voortdurende creatie van inhoud van hoge kwaliteit, maar open je ook de deur naar een schat aan kennis, netwerkmogelijkheden en speciale voordelen.

> Word lid via deze link

Ben je al lid van BAM maar geen login? Vraag jouw login aan via sarah@marketing.be.

 

In PUB Magazine van 29/3 vindt u een interview met auteur Nicolas Lambert.

 

Over het artikel:

Publicatie: 20 maart 2023

Redacteur: Bart Lombaerts - Spyke