Young Marketers Competition: BAM en Brightfish zoeken jonge marketing talenten

De Belgian Association of Marketing en Brightfish (officiële vertegenwoordiger voor Cannes in België), slaan dit jaar de handen in elkaar om een jong Belgisch marketing duo de kans te geven om deel te nemen aan de Young Marketers Competition van de Cannes Lions.

 

YMC- Brightfish-BAM

 

Als officiële Belgische vertegenwoordiger van Cannes Lions, is het voor Brightfish het derde jaar op rij dat ze een team jonge marketeers naar ’s werelds grootste reclame- en marketingfestival sturen. BAM ondersteunt dit initiatief dit jaar voor het eerst vanuit hun Young Spirit Board die specifiek acties uitwerkt voor Young Marketers.

Via een wedstrijd met uitgebreid parcours, krijgen alle deelnemende teams via workshops de nodige opleiding, tools en ondersteuning in het volledige proces om zich hiervoor klaar te stomen. Het beste team wordt dan dus afgevaardigd naar Cannes om daar deel te nemen aan de officiële Young Marketers Competition.

Op 5 april worden er 2 hands-on masterclasses georganiseerd met kleppers uit de reclame- en marketingwereld die zorgen voor exclusieve en interessante workshops waar je als jonge marketeer echt iets aan hebt. De Young Marketers krijgen zo alle ins- and outs over presenteren en briefings opmaken van topmarketers en -strategen. Na de workshops krijgen de Young Marketers een challenge voorgeschoteld waar hun vindingrijkheid en doorzettingsvermogen zal worden getest.

De winnende teams die daar uit de bus komen, mogen op kosten van Brightfish naar de Cannes Lions om daar mee te dingen naar de officiële Young Marketers Competition. Daarnaast voorziet BAM (Belgian Association of Marketing) voor het winnende team een speaking slot in het programma van de Marketing Days die doorgaan op 4-5-6 juni. BAM biedt hen ook de mogelijkheid om 1 jaar lang een plaats te krijgen in de Young Spirit Board om zo mee te helpen bouwen aan het verder uitwerken van een Young Marketers community.

Deze wedstrijd is open voor alle Young Marketers onder 30 jaar. Inschrijven kan tot 22 maart en is volledig gratis. Alle info en inschrijvingen verlopen via www.young-marketers.be

 

Over Brightfish

Brightfish is de regie voor bioscoopreclame in België en commercialiseert een brede waaier aan mediakanalen in en rond de bioscoop, waaronder schermreclame voor de film en affichage in en rond bioscopen. Brightfish organiseert ook evenementen zoals de BNP Paribas Fortis Film Days. Daarnaast is Brightfish de officiële vertegenwoordiger van Cannes Lions in België. Dit engagement past perfect bij het DNA van de bioscoopregie: ‘supporting bright ideas’. Meer informatie op www.brightfish.be.

Over BAM

BAM, kort voor de Belgian Association of Marketing, is de grootste vakvereniging voor marketing in België. BAM is een open community en zoekt actief naar partnerships. In het BAM-netwerk kunnen professionals terecht voor inspiratie, kennis en kruisbestuiving. BAM heeft als missie om waarde te creëren en duurzame relaties op te bouwen. Dat geloof in meaningful marketing wil de vereniging doorgeven aan iedereen die haar pad kruist. Enkel zo is BAM in staat om betekenis te geven aan marketing. Enkel zo helpt BAM professionals om marketing in het hart van hun organisatie te plaatsen. Meer info op www.marketing.be.

Meer info en inschrijven