Lars Sudmann: verandering ten dienste van efficiëntie en productiviteit

Een interventie van Lars Sudmann streeft naar de verbetering van de processen, de organisatie en de omzet van bedrijven, via de integratie van verandering als een fundamentele pijler. De man is te gast op het volgende BAM Marketing Congress. Zijn charisma, de ervaringen die hij zal delen en zijn wijze raad zullen ongetwijfeld een volle zaal trekken.

BAM_Mediakit2019_FB_Visual_Speaker_V02_1200x628

 

Aangezien een korte getuigenis meer zegt dan een lange uitleg, geven we eerst het woord aan Saskia Schatteman, CEO van de Var, die erg onder de indruk was toen ze de man ontmoette: “Ik kreeg de kans om met Lars samen te werken tijdens een workshop rond leadership. Lars leidde de sessies die de managers moesten helpen om hun activiteit op een heldere manier te herzien, zonder echter de impact op hun respectieve businesses te verwaarlozen. Hij heeft nauw met ons samengewerkt en we hebben uitstekende resultaten behaald, via een handige combinatie van praktische ideeën en andere tools, nog verrijkt met zeer inspirerende persoonlijke voorbeelden. In een zeer overtuigende stijl dan nog. Ik kan niet wachten om nog een keer met hem samen te werken.”

Concreet ondersteunt Lars Sudmann raden van bestuur en organisaties op het vlak van digitaal leadership, innovatie en strategische ontwikkeling. De voormalige CFO van Procter & Gamble, waar hij onder andere zijn waardevolle ervaring opdeed, was te gast bij BBC.com, Fast Company en Trends/Tendance. Naast zijn overtuigingen en meningen deelt hij graag zijn vaststellingen en stellingnames tijdens conferenties in Europa, Noord-Amerika en Azië. Hij is zes keer Belgisch kampioen en twee keer Europees kampioen in Public Speaking. En natuurlijk is het mogelijk om zijn deelname aan de bekende TEDx conference te herbekijken op www.lars-sudmann.com.

Maar ook al kan hij prat gaan op een ongeëvenaard sprekerstalent, toch steekt hij zelf de handen uit de mouwen: hij zet zich dus graag concreet in binnen de structuren die een beroep doen op zijn diensten. In zijn dagelijkse praktijk helpt Sudmann executive teams dus om de veranderingen in hun business en in hun werkwijze te integreren. Hij staat ze ook bij in de strategische herdefiniëring en de versterking van hun performantie. De precieze omvang van zijn missie kan verschillen, maar hij werkt ofwel als adviseur ofwel als operational manager ad interim. Daarom en om zo relevant mogelijk te blijven, analyseert Lars voortdurend de factoren die bedrijven of individuen succesvol maken. Via zijn voorbereidingen voor zijn interventies op universiteiten en businessscholen in Duitsland (Braunschweig, Luneburg, Aken,…) en België bijvoorbeeld.

Lars Sudmann is een van de sprekers op het BAM Marketing Congress dat op 5 en 6 december plaatsvindt op Brussels Expo.

Meer weten over deze spreker op het BAM Marketing Congress