Datum: 18 oktober 2022
Uur: 13u30 - 17u00
Locatie: Van der Valk Hotel - Culliganlaan 4 - 1831 Diegem
Tarieven:
BAM Leden: € 245 excl. BTW
BAM Niet-leden / Friend of BAM: € 350 excl. BTW
|
# 1 sessie
De impact van de shift naar consumer centric denken.
Programma
In deze sessie gaan we dieper in op het in kaart brengen van het beslissingsproces van een consument of klant en hoe dit kan leiden tot digitaal relevante communicatie. We bekijken samen de shift van product centric naar consumer centric denken en vertalen dit door naar de impact op marketing beslissingen en online aanwezigheid
- Inleiding tot consumer-centric denken: digitale evolutie en de verandering van het aankoopgedrag.
- Kennismaking met de customer journey, van awareness tot aankoop
- Onderzoeksmethodes voor de journey
- Vertaling naar de impact op een website en content marketing
Je wenst je competenties verder uit te diepen?
Deze sessie maakt deel uit de opleiding Digital Marketing.
Of stel je eigen programma samen: bekijk de lijst met de sessies à la carte.
Indien u nog geen lid bent van BAM, kunt u met deze registratie een gratis lidmaatschap als Friend of BAM verkrijgen. Hier vindt u meer informatie over de voordelen van het lidmaatschap.
Vragen of bijkomende info?
Wil je detailinformatie over de opleidingen of workshops en welke het beste passen bij jouw profiel en toekomstplannen?
Irene Personne - BAM Education
+32 478 78 13 43 - irene.personne@marketing.be