Buyer persona _ customer journey

Sessie - Buyer Persona en Customer Journey

 

# 1 sessie

De impact van de shift naar consumer centric denken.

Programma

In deze sessie gaan we dieper in op het in kaart brengen van het beslissingsproces van een consument of klant en hoe dit kan leiden tot digitaal relevante communicatie.  We bekijken samen de shift van product centric naar consumer centric denken en vertalen dit door naar de impact op marketing beslissingen en online aanwezigheid  

  • Inleiding tot consumer-centric denken: digitale evolutie en de verandering van het aankoopgedrag.
  • Kennismaking met de customer journey, van awareness tot aankoop
  • Onderzoeksmethodes voor de journeySessi
  • Vertaling naar de impact op een website en content marketing

 

Je wenst je competenties verder uit te diepen?
Deze sessie maakt deel uit de opleiding Digital Marketing

Of stel je eigen programma samen: bekijk de lijst met de sessies à la carte

Vragen of bijkomende info?

Wil je detailinformatie over de opleidingen of workshops en welke het beste passen bij jouw profiel en toekomstplannen?

Pascale Cambie – Director BAM=LEARN

(02)234 54 03 - pascale.cambie@marketing.be