Digital Advertisement

Sessie - Digital Advertisement: planning & buying across all touchpoints

# 2 sessies op 6 mei & 20 mei 2021

Van een campagne briefing tot een volledig uitgewerkte digitale campagne over alle touchpoints heen.

Programma

Welke info uit de briefing is cruciaal, hoe kies ik de kanalen, formaten en aankoopmethodes om de campagne te plannen en welke strategieën zijn het meest efficiënt om de KPI van de campagne te behalen?

  • Digital advertising universum: direct buy, programmatic, affiliate, email, …
  • Campagne design: KPI’s, consumer stages, advertentieformaten, ...
  • Optimalisatie: viewability, A/B testing, CRO, …
  • Rapportage: actionable insights, dash boards, performance, ROMI, …

Je wenst je competenties verder uit te diepen?

Deze sessie maakt deel uit de opleiding Digital Update.

Of stel je eigen programma samen: bekijk de lijst met de sessies à la carte.

Vragen?

Wil je detailinformatie over de opleidingen of workshops en welke het beste passen bij jouw profiel en toekomstplannen?

Pascale Cambie – Director BAM=LEARN

(02)234 54 03 - pascale.cambie@marketing.be