Digital Advertisement planning  buying across all touchpoints

Sessie - Digital Advertisement: planning & buying across all touchpoints

Data: 16 november, 23 november 2021

Uur: 13u30 - 17u00

Locatie: Classical Classroom (Van der Valk Hotel, Culliganlaan 4, 1831 Diegem)

Tarieven:

BAM Leden: € 490 excl. BTW

BAM Niet-leden: € 700 excl. BTW

# 2 sessies

Van een campagne briefing tot een volledig uitgewerkte digitale campagne over alle touchpoints heen.

Programma

Welke info uit de briefing is cruciaal, hoe kies ik de kanalen, formaten en aankoopmethodes om de campagne te plannen en welke strategieën zijn het meest efficiënt om de KPI van de campagne te behalen?

  • Digital advertising universum: direct buy, programmatic, affiliate, email, …
  • Campagne design: KPI’s, consumer stages, advertentieformaten, ...
  • Optimalisatie: viewability, A/B testing, CRO, …
  • Rapportage: actionable insights, dash boards, performance, ROMI, …

Je wenst je competenties verder uit te diepen?

Deze sessie maakt deel uit de opleiding Digital Update.

Of stel je eigen programma samen: bekijk de lijst van de sessies à la carte.

Vragen over deze opleiding? 

Wil je detailinformatie over de opleidingen of workshops en welke het beste passen bij jouw profiel en toekomstplannen?

Pascale Cambie – Director BAM=LEARN

(02)234 54 03 - pascale.cambie@marketing.be