Overtuigen van lens tot lens

Sessie - Overtuigen van lens tot lens

# 1 sessie

De deal bezegelen met een symbolische handdruk, het lijkt een ver verleden. Corona heeft het gebruik van online tools om onze zakelijke gesprekken plaats te laten vinden genormaliseerd.

Hoewel sales- en marketingmeetings traditioneel een sterk sociaal gebeuren zijn, ontsnappen ook deze niet aan het nieuwe normaal. Dit nieuw gegeven vraagt ook een nieuwe aanpak. Als professional moet je in staat zijn om de lens-tot-lens barrière te ontmantelen. En laat dat nu zijn wat je zal leren tijdens deze sessie. 

We zoomen, no pun intended, in op de voorbereiding, de presentatie en de opvolging van deze meetings in een virtuele omgeving. In elk van deze 3 fases ontdek je tips en technieken om engagement en interactie te stimuleren, ook van lens tot lens.

Programma

  • De voorbereiding
  • Setting the stage (en jezelf) voor maximale impact.
  • Structuur & facilitatieskills
  • Ontwikkel een duidelijk game plan
  • Virtuele sales & overtuigingstechnieken
  • Stimuleer interactie en betekenisvolle gesprekken
  • Call to action

Je wenst je competenties verder uit te diepen?

Deze sessie maakt deel uit de opleiding Marketing & Sales 3.0.

Of stel je eigen programma samen: bekijk de verschillende sessies à la carte.

Vragen of bijkomende info?

Wil je detailinformatie over de opleidingen of workshops en welke het beste passen bij jouw profiel en toekomstplannen?

Pascale Cambie – Director BAM=LEARN

(02)234 54 03 - pascale.cambie@marketing.be