a la carte_sessie 1300-250

Sessie - Sales Management 3.0

# 1 Sessie

De razendsnelle evolutie in marketing wijzigt ook ingrijpend sales management. Er is méér nood aan ‘customer experience’, relatiewerking, connectiviteit, ... en bedrijfsresultaten voor zowel klant als leverancier.

Deze sessie bespreekt de ingrijpende veranderingen en hoe sales management samen met marketing management hierop kunnen inspelen. Beide vakdomeinen,  sales en marketing, kunnen en moeten geïntegreerd kunnen werken. Een niet eenvoudige opdracht om soms tegengestelde belangen te verzoenen.

Met Sales Management 3.0 reiken we een actuele inventaris aan.

Hoe kunnen sales nu en in de nabije toekomst beter kunnen integreren met marketing.

En op welke manier slaagt marketing er in om sales competenties efficiënt te activeren?

Een ‘must do’ voor iedere commercieel geïnspireerde manager.

Programma

  • HET REC-concept: Results, Efforts, Competenties.
  • Sales leadership gebaseerd op Sales effectiveness (volgend op optie 1).
    • Rol van CRM
    • Het sales manager dashboard & deal management: customer portfolio, sales funnel, opportunity assessment, KPI’s
    • Coaching, the hard & the soft skills...

Je wenst je competenties verder uit te diepen?

Deze sessie maakt deel uit van de opleiding Marketing & Sales 3.0. Of stel je eigen programma samen: bekijk de verschillende sessies à la carte.

Vragen?

Wil je detailinformatie over de opleidingen of workshops en welke het beste passen bij jouw profiel en toekomstplannen?

Pascale Cambie – Director BAM=LEARN

(02)234 54 03 - pascale.cambie@marketing.be