groups

 

CONNECT

BAM heeft de ambitie om marketingprofessionals met elkaar in contact te brengen, ongeacht hun specialisme: Strategie, Data, Media, Onderzoek, Content, etc. Het is ook de bedoeling banden te smeden met andere verenigingen en actoren in de sector en daarbuiten.

BAM is het resultaat van de fusie van BDMA, IAB Belgium en STIMA. "Connect" is dan ook een sleutelwoord dat rechtstreeks in het DNA van BAM is gegrift.

BAM Groups

BAM bestaat uit verschillende communities, de BAM-groepen, die de kern vormen van onze activiteiten. Het zijn allemaal "toegangspoorten" die onze leden in staat stellen deel te nemen aan de missie van BAM.

BAM is ook rechtstreeks betrokken bij verschillende verenigingen:

IAB Belgium: BAM is de IAB-vertegenwoordiger voor België.

CUBE: BAM werkt nauw samen met CUBE, de vereniging voor marktonderzoek.

DNCM: BAM heeft zitting in de Raad van Bestuur van DNCM, een vereniging die is opgericht op initiatief van de BDMA, waarvan BAM de erfgenaam is.

EFFIE : BAM zetelt in de raad van bestuur van de vereniging en werkt nauw samen bij het beheer van de EFFIE Awards.

DNS: BAM zetelt in de raad van bestuur van DNS, de vereniging die domeinnamen in België beheert.

Bezoek de BAM Groups

BAM Netwerk

BAM ontwikkelt samenwerking met de belangrijkste beroepsverenigingen in de markt zoals UBA, ACC, UMA, BMMA, DMA maar ook buiten de pure marketingsector, zoals het VBO, SafeShops of BeCommerce.

BAM is ook lid van verschillende verenigingen: IAB, IAB Europe, FEDMA, ICC, enz.

Bezoek de pagina