BNB Event

Belgium’s new Brand award event

The story behind the BNB finalists/nominees/cases

De winnaar van de Belgium’s New Brand Award 2017 werd bekend gemaakt tijdens het BAM Marketing Congres op 7 en 8 december in Brussels Expo. Het is SPOTT die met de trofee ging lopen. Met contextuele e-commerce creëert Spott (https://spott.tv) een unieke belevingservaring tijdens het bekijken van bv. tv-programma’s, door on-the-spot info producten te verkrijgen en die ook direct aan te schaffen.

De vijf finalisten hebben allen een zeer mooi verhaal te vertellen. Voorbeelden waaruit we allemaal kunnen leren, telkens vanuit een ander perspectief. Dit seminarie is dus een ongeziene kans om vijf cases te aanhoren, van vijf verschillende merken die er op een sterke en eigen manier in slagen succes te boeken. Om een sterk merk te zijn moet je goed uit de hoek komen op vlak van: Brand Strategy - Brand Appearance - Brand Experience - Brand Result. Hoe scoren zij daar op?

Ontdek samen met collega marketeers deze vijf inspirerende verhalen op dinsdag 27 februari 2018 in The House to Be in Zellik (Z1, Zone1 Research Park 210, 1731 Zellik -  https://www.thehousetobe.com )

1. Spott (https://spott.tv) Met contextuele e-commerce creëert men een unieke belevingservaring tijdens het bekijken van bv. TV-programma’s, door on-the-spot info producten te verkrijgen en die ook direct aan te schaffen.

2. Foodbag (www.foodbag.be) Je kookbox met producten van bij ons, thuisgeleverd, bedacht en op smaak gebracht door eigen chefs. Foodlovers likken duimen en vingers af van de gerechten en het duurzame concept.

3. POM (www.pom.be) Met de POM-tool betaal je eender welke factuur, in eender welke vorm, gemakkelijk en veilig. Weg met frustraties en lang leve de Peace Of Mind binnen ieders factuuradministratie.

4. Saroléa (www.sarolea.com) Een legendarisch motormerk dat nieuw en elektrisch leven wordt ingeblazen, op basis van een exclusieve en kwalitatieve uitstraling. Passie en innovatie op twee wielen.

5. Simone à Soif  (www.simoneasoif.be) Een hydrolade als soft drink en dus helemaal geen gewone limonade, zuiver en op basis van plantenaroma’s. Een letterlijke verfrissing in een zoektocht naar ware producten.Case

Elke case wordt ingeleid door partner van Belgium’s New Brand of the Year: De Tijd – L’Echo.

Locatie

Z1, Zone1 Research Park 210, 1731 Zellik

https://www.thehousetobe.com

Tarieven

Leden: gratis

Niet-leden: 90 euro, excl. BTW