Powerful women session

FAM Powerful Women Session

Deze sessie is een initatief van onze werkgroep FAM - Female Assocation of Marketing.

Het doel van deze werkgroep is om samen met een sterk vrouwelijk team het fameuze glazen plafond te doorbreken dat helaas ook aanwezig is in de marketing sector.

Hoe ? Door zichtbaarheid en stem te geven aan onze acties, elkaar te helpen en te coachen en ons regelmatig te inspireren door anderen. Lees hier wat er al verwezenlijkt werd sinds het ontstaan van FAM.

FAM houdt regelmatig een open Powerful Women Session met presentaties van inspirerende vrouwen. Voor de eerste sessie van 2020 werden er 2 top dames uitgenodigd die hun persoonlijk verhaal komen vertellen. Hoe verliep hun carrière, waar botsen ze tegenaan, welke tips & tricks willen ze delen met de mensen in de zaal.

Tijdens deze sessie van donderdag 13 februari 2020 zullen Nathalie Erdmanis (AG Insurance) en Kathleen Peeters (Deloitte) het allemaal vertellen.

 

NathA5674

Nathalie Erdmanis

  • Marketer since more than 25 years
  • Different sectors : retail, travel, telco, food, Insurance
  • Companies: Danone, Winterthur (AXA), Spadel (Spa Waters, Bru), McDonald’s, Mobistar (Orange), Brussels Airlines, AG Insurance
  • Current accountabilities: Strategic Marketing, Branding, Sponsoring, Presse, Reputation, CSR & Data Analytics
kathleen peeters

 Kathleen Peeters

Kathleen joined Deloitte Digital as Director with a focus on Marketing. She now leads the Marketing and Commerce Offering within Deloitte Digital.
Her professional motivation consists in helping companies leverage the full potential of their business by making meaningful connections with their customers and transforming their marketing.

Previously Kathleen held Director positions at Microsoft, Bisnode and LeadFabric and she consulted Procter and Gamble during 15 years on their Western European CRM, Targeting and Data Strategy.

Kathleen holds a master degree in Applied Economics and has  certifications in Marketing Automation next to ongoing learning in Digital Marketing and Technology.

Tarieven

Leden: € 25 excl. BTW

Niet-leden: € 40 excl. BTW

Praktische informatie bereikbaarheid:

Met Metro: 300m tot Rogier

Met Trein: 450m tot Brussel-Noord Station

Met Auto: 400m tot Interparking Rogier