DATA

Matrix & Global Attitutes to Privacy: Study Results

Op 22 juni organiseert BAM een voormiddag vol met resultaten & insights! 
Wij verwelkomen jullie graag in Maison de la Poste om de resultaten voor te stellen van de 12e Matrix studie en de allereerste Belgische GDMA studie! 

Een event dat je niet mag missen als je wil weten wat afspeelt op de Belgische markt!

Meer over de Matrix Studie:

BAM ontwikkelt samen met DMA en UMA jaarlijks de Matrix-studie. Het gaat dit jaar om de twaalfde editie van de studie, die als doel heeft om de grootte van digital in de totale adspend mee te geven, net als de verdeling van de verschillende digitale kanalen.

Meer over de GDMA studie:

GDMA's Global Attitudes to Privacy studie gaat dieper in op het steeds algemener thema van privacy en gegevensbescherming, dat de afgelopen tien jaar in verschillende iteraties aan bod is gekomen. De laatste iteratie bestrijkt 16 verschillende markten en meer dan de helft van de wereldbevolking. Uit de bevindingen blijkt dat consumenten een meer gepersonaliseerde aanpak van marketingmogelijkheden willen, met inachtneming van hun recht op privacy.

Het is de eerste editie die ook Belgische cijfers bevat, mede mogelijk gemaakt door onze partners Trends Business Information et The Data Agency.

Tarieven:

BAM Leden: gratis

BAM Niet-leden / Friends of BAM: € 49 excl. BTW

In association with:

trends-business-information-flat

download (3)

 

Sponsored by:

logo mdlp responsive