event visual website

Marketing Effectiveness - Getting the balance right in 2019

Hoe kan ik op korte termijn mijn resultaten boosten en op lange termijn mijn merk laten groeien? Wat is de juiste balans tussen activatie en brand building? Wat zijn de verschillen per sector?

Dankzij de steun van BVAM heeft BAM de mogelijkheid u uit te nodigen op een uitzonderlijk event waar twee sprekers met focus op Marketing Effectiveness hun kennis zullen delen.

 

Peter Field (UK) onderzoekt al jaren het verband tussen marketingactiviteiten en de businesseffecten die eruit resulteren. Hij brengt de bevindingen uit zijn laatste publicatie 'Effectiveness in context'.

Wim Vermeulen (BE) beschreef in zijn boek 'Marketing for the Mad (Wo)Men of Tomorrow' hoe je kan omgaan met een wereld die draait op een 'new operating system'.

Beide sprekers zullen hun learnings omzetten in praktische adviezen en tips & tricks. Een uitstekende gelegenheid om uw eigen marketingaanpak te toetsen en/of te spiegelen.

 

Dit event is uitsluitend op uitnodiging en is GRATIS dankzij de steun van de Belgische Vereniging van Audiovisuele Media (BVAM).

 

 

Met de steun van ABMA

Abma logo

Met de steun van eventpartner Medialaan

logo_medialaan