Customer Experience Management_Niveau 2

Executive Masterclass - Customer Experience Management

Deze opleiding wordt online, in een virtual classroom, georganiseerd op de voorziene data en uren. Wij garanderen u dezelfde content, kwaliteit en interactiviteit met de docenten en andere deelnemers.

# 2 dagen

Het beheer van de klantervaring wordt over het algemeen beschouwd als een van de meest complexe strategische uitdagingen waarmee managers vandaag de dag worden geconfronteerd.

Wilt u de klantervaring en uiteindelijk ook het resultaat van uw organisatie verbeteren? Bent u aangesteld als customer experience manager en wilt u uw kennis en toolbox verder uitbreiden? Wilt u weten hoe de hele organisatie meer klantgericht te maken? En hoe u de technologie op één lijn kan brengen met klanten en medewerkers? Deze executive masterclass vertelt u er alles over!

In 2 dagen leer je uit deze opleiding de volgende zaken:

  • Werken met het Customer Experience Canvas, ontwikkeld aan de KU Leuven.
  • De klantervaring binnen uw organisatie- en brandingstrategie te verankeren.
  • Beter inzicht in klanten.
  • Stimuli designen die uiteindelijk de klantervaring beïnvloeden.
  • Managen van mensen en processen voor een succesvolle klantervaring.
  • De klantervaring meten en de financiële return on experience aantonen.
  • Omgaan met klanten die ontevreden waren over hun ervaring.
  • Een organisatiestructuur en -cultuur creëren voor betere klantervaringen.
  • Customer experience 'verkopen' aan de Raad van Bestuur.

Programma

Dag 1 - Analyse en ontwerp van de klantervaring

  • Inleiding tot customer experience management
  • Klantervaring en organisatiestrategie
  • Klantervaring en branding
  • Customer insights
  • Customer experience design

Dag 2: Implementatie van de klantervaring

  • Het managen van medewerkers én klanten voor customer experience management
  • Organisatorische processen
  • Omgaan met ontevreden klanten
  • Organisatorische aanpassingen voor de klantervaring
  • Het bevorderen van een klantgerichte organisatiecultuur

In samenwerking met:

kalepa

The Kalepa Group

De Kalepa Group is een spin-off van de KU Leuven. Zij bieden evidence-based inzichten uit tientallen jaren van academisch onderzoek, gepubliceerd in toptijdschriften binnen marketing, management, en operations management. De missie van de Kalepa Group is om academische inzichten te mengen met professionele ervaring om zo organisaties te helpen in hun streven naar meer klantgerichtheid. The Kalepa Group biedt een unieke set aan inzichten en tools die u zullen helpen bij het starten of finetunen van de customer experience, zoals het Customer Experience Canvas of de Customer Experience Statement. The Kalepa Group helpt bij het ontwikkelen van een roadmap voor uw eigen organisatie en streeft ernaar om uw organisatie een betere klantervaring te laten leveren en de bottom line te verbeteren!

 

Vragen?

Wil je meer informatie over de opleidingen of workshops? Wil je te weten komen welke opleidingen het beste passen bij jouw profiel en toekomstplannen? Twijfel dan niet, en contacteer ons!

Pascale Cambie – Director BAM=LEARN

0470 44 09 33 - pascale.cambie@marketing.be