Executive Masterclass _ CXM

Opleiding: Executive Masterclass: Customer Experience Management

Data: 16 & 17 juni 2022

Uur: 9:00 - 17:00

Tarieven:

BAM Leden: € 1795 excl. BTW

BAM Niet-Leden / Friend of BAM: € 1995 excl. BTW

Locatie: Officenter Aalst - Ninovesteenweg 198/28, 9320 Aalst

# 2 dagen

Iedereen heeft het tegenwoordig over customer experience management, maar is het echt de moeite waard om erin te investeren? Verbetert customer experience management echt de bottom line? Hoe kunnen we de hele organisatie meer klantgericht maken? En hoe stem je technologie af op klanten en medewerkers? Deze executive masterclass vertelt u er alles over!

WAT LEERT U UIT DEZE OPLEIDING:

Het managen van de klantervaring wordt algemeen beschouwd als één van de meest complexe strategische uitdagingen waar managers voor staan. Na het volgen van de 2-daagse executive masterclass over Customer Experience Management, bent u goed uitgerust om de uitdaging van de klantervaring aan te gaan.

U zult leren hoe u:

  • Motiveer waarom customer experience management een waardevolle strategische richting is voor uw organisatie.
  • Klantervaring verankert in uw organisatie- en merkstrategie.
  • Uw eigen organisatie, merken en klanten analyseert.
  • Strategische keuzes maakt bij het ontwerpen van de prikkels die uiteindelijk de klantervaring beïnvloeden.
  • Begrijp de rol van mensen en processen voor het succes van de klantervaring.
  • De belangrijkste prestatie-indicatoren van customer experience management identificeren en de financiële return on experience aantonen.
  • Strategische keuzes maken over hoe onbevredigende klantervaringen aan te pakken.
  • Creëer een organisatiestructuur en -cultuur voor betere klantervaringen.

Deze Masterclass is georganiseerd op directieniveau, wat betekent dat we zullen laten zien waarom het echt de moeite waard is om te investeren in de klantervaring. Uw klanten hebben toch al een ervaring, dus u kunt die net zo goed managen. Na het volgen van deze masterclass bent u in staat om uw organisatie te leiden naar betere klantervaringen.

 

Als de COVID-maatregelen veranderen, kan deze masterclass ook in een virtuele setting worden gegeven. Lunch en dranken zijn voorzien.

Interactieve sessies. De slides zullen in het Engels zijn, de opleiding wordt in het Nederlands gegeven. Indien er niet-Nederlandstalige deelnemers aanwezig zijn, zullen de sessies in het Engels gegeven worden. Interventie van de deelnemers in hun eigen taal (NL/FR/ENG).

Deelnemers ontvangen cursusmateriaal en verschillende tools om de klantervaring te begrijpen, te ontwerpen en te beheren (bv. Customer Experience Canvas, Customer Experience Statement...). Deelnemers ontvangen ook een certificaat van voltooiing aan het einde van de tweedaagse masterclass.

Samenwerking met The Kalepa Group

De Kalepa Group is een spin-off van de KU Leuven. Zij bieden evidence-based inzichten uit tientallen jaren van academisch onderzoek, gepubliceerd in toptijdschriften binnen marketing, management, en operations management. De missie van de Kalepa Group is om academische inzichten te mengen met professionele ervaring om zo organisaties te helpen in hun streven naar meer klantgerichtheid. The Kalepa Group biedt een unieke set aan inzichten en tools die u zullen helpen bij het starten of finetunen van de customer experience, zoals het Customer Experience Canvas of de Customer Experience Statement. The Kalepa Group helpt bij het ontwikkelen van een roadmap voor uw eigen organisatie en streeft ernaar om uw organisatie een betere klantervaring te laten leveren en de bottom line te verbeteren!

Indien u nog geen lid bent van BAM, kunt u met deze registratie een gratis lidmaatschap als Friend of BAM verkrijgen. Hier vindt u meer informatie over de voordelen van het lidmaatschap.

VRAGEN OVER DEZE OPLEIDING?

Wil je detailinformatie over de opleidingen of workshops en welke het beste passen bij jouw profiel en toekomstplannen?

Pascale Cambie – Director BAM=LEARN

(02)234 54 03 - pascale.cambie@marketing.be