Opleidingen BAM op maat van jouw organisatie

Voor 2018 hebben we onze opleidingen beter gestroomlijnd om u duidelijker te maken wat u kan verwachten. En.. fijn nieuws… ze zijn nu ook incompany mogelijk.

 

opleiding

 

Initiate, professional en focus. Dat zijn voortaan de drie pijlers waaronder al onze opleidingen vallen.

De drie kernwoorden spreken voor zich, maar we geven graag een woordje uitleg. “Initiate staat voor wie de basisbeginselen van marketing onder de knie wil krijgen”, klinkt het bij Pascale Cambie, Director van BAM Learn. “De opleidingen worden jaarlijks twee keer georganiseerd en bieden de deelnemers de kans om kennis te maken met marketing aan de hand van concepten, methodologieën en praktijkcases.” Zowel marketingbasics als een opleiding in de essentials van digitale marketing staan op het programma.

Pascale Cambie vervolgt: “Professional richt zich dan weer tot professionals met de nodige marketingervaring en biedt hen in feite de ideale update van hun kennis. Ook zij staan jaarlijks twee keer op het programma.” Enkele voorbeelden: digital, digital media, marketing en content marketing.

Bij BAM of In-Company

“Tot slot zijn er onze compacte workshops over een specifiek expertisedomein”, vertelt Pascale Cambie. “Ze richten zich tot alle marketingprofessionals en de bedoeling is om trends, tools en actuele topics uit te diepen. Hier dus geen vast programma, maar thema’s in functie van de evoluties en de actualiteit.”

Elk van de opleidingen, zowel binnen de pijlers ‘initiate’, ‘professional’ als ‘focus’, kan trouwens ook incompany aangevraagd worden. “Het gaat gaan over onze standaard opleidingen”, zegt Pascale Cambie, “maar we werken ze ook graag op maat uit. Zo worden de capaciteiten en motivatie van de medewerkers optimaal afgestemd op het bereiken van betere resultaten voor de organisatie. Daarbij vertrekken we bijvoorbeeld van een bepaald thema of problematiek.” Het tarief van deze incompany-opleidingen varieert en is volgens Pascale Cambie vooral afhankelijk van de tijdsinvestering. “Voorbereiding, de mate van personalisatie, het aantal sessies… dat zijn de zaken die de kostprijs bepalen.”

 

Meer weten? Neem contact op met Pascale Cambie