# 1 sessie
Hoe kan ik maximaal voordelen halen uit het kennen en beheren van een veranderende klant.
PROGRAMMA
In deze sessie bekijken wij hoe om te gaan met de veranderende customer buying journey.
- Wat kenmerkt de ‘nieuwe klant’?
- Hoe kan een dynamische klant toch op een gestructureerde manier worden beheerd?
- Segment of one vs. mass customization?
- Nieuwe businessmodellen.
DOCENT
Sven Arnauts, Solution Owner Strategy & Accelerate, Delaware.
Doelgroep # DEVELOP
Voor marketing professionals die willen weten wat nodig is om de moderne veranderende klant beter te binden aan uw organisatie.
Tarieven
BAM leden: € 245 excl. BTW
BAM Niet-leden: € 350 excl. BTW
Je wenst je competenties verder uit te diepen?
Deze sessie maakt deel uit van de opleiding Marketing Management Update. Of stel je eigen programma samen: bekijk de verschillende sessies à la carte.
Vragen?
Wil je detailinformatie over de opleidingen of workshops en welke het beste passen bij jouw profiel en toekomstplannen?
Pascale Cambie – Director BAM=LEARN
(02)234 54 03 - pascale.cambie@marketing.be