# 1 sessie
De impact van de shift naar consumer centric denken.
PROGRAMMA
In deze sessie gaan we dieper in op het in kaart brengen van het beslissingsproces van een consument of klant en hoe dit kan leiden tot digitaal relevante communicatie. We bekijken samen de shift van product centric naar consumer centric denken en vertalen dit door naar de impact op marketing beslissingen en online aanwezigheid
- Inleiding tot consumer-centric denken: digitale evolutie en de verandering van het aankoopgedrag.
- Kennismaking met de customer journey, van awareness tot aankoop
- Onderzoeksmethodes voor de journey
- Vertaling naar de impact op een website en content marketing
DOCENT
Kevin Verborgh, Digital Marketing Consultant
Doelgroep # DISCOVER
Marketing & communicatie professionals die de impact van hun marketingbeslissingen en hun online aanwezigheid willen verhogen.
Tarieven
BAM leden: € 175 excl. BTW
BAM Niet-leden: € 250 excl. BTW
Je wenst je competenties verder uit te diepen?
Deze sessie maakt deel uit van de opleiding Digital Practice. Of stel je eigen programma samen: bekijk de verschillende sessies à la carte.
Vragen?
Wil je detailinformatie over de opleidingen of workshops en welke het beste passen bij jouw profiel en toekomstplannen?
Pascale Cambie – Director BAM=LEARN
(02)234 54 03 - pascale.cambie@marketing.be