Digital kpi's_1300-250

Sessie - Digital KPI's

# 1 sessie

Hoe KPI’s en de metings op te stellen.

PROGRAMMA

In deze sessie leer je hoe digitale KPI’s vast te leggen, een dashboard op te stellen en een campagne te evalueren.

  • KPI’s definiëren en bepalen (ifv strategie en objectieven).
  • KPI’s per kanaal  & tools.
  • Dashboard en metingsysteem opstellen.
  • Hoe een campagne evalueren: resultaten interpreteren en analyseren.
  • Impact op het merk. Finale conversie.

DOCENT

Fabian Van de Wiele, Managing Director Clicktrust

Doelgroep # DISCOVER

Marketing & communicatie professionals die concreet willen leren hoe hun digitale campagne moeten geëvalueerd worden.

Tarieven

BAM leden: € 175 excl. BTW

BAM Niet-leden: € 250 excl. BTW

Je wenst je competenties verder uit te diepen?

Deze sessie maakt deel uit van de opleiding Digital Practice of de opleiding Digital Media Communication. Of stel je eigen programma samen: bekijk de verschillende sessies à la carte.

Vragen?

Wil je detailinformatie over de opleidingen of workshops en welke het beste passen bij jouw profiel en toekomstplannen?

Pascale Cambie – Director BAM=LEARN

(02)234 54 03 - pascale.cambie@marketing.be