# 1 sessie
Hoe KPI’s en de metings op te stellen.
PROGRAMMA
In deze sessie leer je hoe digitale KPI’s vast te leggen, een dashboard op te stellen en een campagne te evalueren.
- KPI’s definiëren en bepalen (ifv strategie en objectieven).
- KPI’s per kanaal & tools.
- Dashboard en metingsysteem opstellen.
- Hoe een campagne evalueren: resultaten interpreteren en analyseren.
- Impact op het merk. Finale conversie.
DOCENT
Fabian Van de Wiele, Managing Director Clicktrust
Doelgroep # DISCOVER
Marketing & communicatie professionals die concreet willen leren hoe hun digitale campagne moeten geëvalueerd worden.
Tarieven
BAM leden: € 175 excl. BTW
BAM Niet-leden: € 250 excl. BTW
Je wenst je competenties verder uit te diepen?
Deze sessie maakt deel uit van de opleiding Digital Practice of de opleiding Digital Media Communication. Of stel je eigen programma samen: bekijk de verschillende sessies à la carte.
Vragen?
Wil je detailinformatie over de opleidingen of workshops en welke het beste passen bij jouw profiel en toekomstplannen?
Pascale Cambie – Director BAM=LEARN
(02)234 54 03 - pascale.cambie@marketing.be