marketing 4.0_1300-250

Sessie - Marketing 4.0

# 1 sessie

Marketing changes, change marketing: een opdracht voor marketing management.

Een update over de actuele trends en strategische aspecten in marketing management.

PROGRAMMA

Deze sessie behandelt welke nieuwe competenties en structuren bedrijven moeten activeren.

  • Digitale evolutie als catalysator voor marketing transformation.
  • Agile marketing: wat doen we ermee?
  • Strategie en de data-driven company: welke nieuwe competenties zijn er nodig?
  • Kader voor marketing performance management.
  • Management impact van Marketing4.0.

DOCENT

Johan Vanhaverbeke, MSc. Hir., docent KULeuven/Campus Brussel, professor Marketing Management Ehsal Management School (EMS), Wetenschappelijk Adviseur BAM

Doelgroep # DEVELOP

Voor marketing professionals die op zoek zijn naar inspiratie om bedrijfsstrategie en marketing management te aligneren.

Tarieven

BAM leden: € 245 excl. BTW

BAM Niet-leden: € 350 excl. BTW

Je wenst je competenties verder uit te diepen?

Deze sessie maakt deel uit van de opleiding Marketing Management Update. Of stel je eigen programma samen: bekijk de verschillende sessies à la carte.

Vragen?

Wil je detailinformatie over de opleidingen of workshops en welke het beste passen bij jouw profiel en toekomstplannen?

Pascale Cambie – Director BAM=LEARN

(02)234 54 03 - pascale.cambie@marketing.be