# 1 sessie
Marketing changes, change marketing: een opdracht voor marketing management.
Een update over de actuele trends en strategische aspecten in marketing management.
PROGRAMMA
Deze sessie behandelt welke nieuwe competenties en structuren bedrijven moeten activeren.
- Digitale evolutie als catalysator voor marketing transformation.
- Agile marketing: wat doen we ermee?
- Strategie en de data-driven company: welke nieuwe competenties zijn er nodig?
- Kader voor marketing performance management.
- Management impact van Marketing4.0.
DOCENT
Johan Vanhaverbeke, MSc. Hir., docent KULeuven/Campus Brussel, professor Marketing Management Ehsal Management School (EMS), Wetenschappelijk Adviseur BAM
Doelgroep # DEVELOP
Voor marketing professionals die op zoek zijn naar inspiratie om bedrijfsstrategie en marketing management te aligneren.
Tarieven
BAM leden: € 245 excl. BTW
BAM Niet-leden: € 350 excl. BTW
Je wenst je competenties verder uit te diepen?
Deze sessie maakt deel uit van de opleiding Marketing Management Update. Of stel je eigen programma samen: bekijk de verschillende sessies à la carte.
Vragen?
Wil je detailinformatie over de opleidingen of workshops en welke het beste passen bij jouw profiel en toekomstplannen?
Pascale Cambie – Director BAM=LEARN
(02)234 54 03 - pascale.cambie@marketing.be