# 1 sessie
Online marketing tactics.
PROGRAMMA
In deze zeer "hands-on sessie" leer je de basic kneepjes van het online vak en duik je samen met de docent in de diepte van SEA, SEO, analytics en social.
- Overzicht van de digitale media: welke media, hoe deze in te schakkelen i.f.v. je sector en business model, zoom op alle media en hun technische aspecten.
- SEO : techniek, content marketing, case.
- SEA : adwords, BING, display, Google shopping, case.
- SOCIAL : Facebook ads, Twitter.
- Voorbeelden van de mix B2C en B2B.
- “Klassieke media” versus web: print to web, radio to web, TV to web, cases.
DOCENT
Frederik Vermeire, Freelance SEO en online marketing specialist @ WiSEO.be
Doelgroep # DISCOVER
Marketing & communicatie professionals die de impact van hun marketingbeslissingen en hun online aanwezigheid willen verhogen.
Tarieven
BAM leden: € 175 excl. BTW
BAM Niet-leden: € 250 excl. BTW
Je wenst je competenties verder uit te diepen?
Deze sessie maakt deel uit van de opleiding Digital Practice. Of stel je eigen programma samen: bekijk de verschillende sessies à la carte.
Vragen?
Wil je detailinformatie over de opleidingen of workshops en welke het beste passen bij jouw profiel en toekomstplannen?
Pascale Cambie – Director BAM=LEARN
(02)234 54 03 - pascale.cambie@marketing.be