De strategische bouwstenen van content marketing
Content Marketing speelt vandaag een belangrijke rol in de strategie van succesvolle merken en bedrijven. Met sterke en belevende content (marketing) kan je het verschil maken, zowel online als offline. Goed gestructureerd is content marketing een erg toegankelijke discipline binnen Marketing, zowel B2B als B2C.
In deze workshop leer je de sleutels van een performante content strategie en hoe deze toe te passen in je bestaande content aanpak.
Doelgroep
Marketing en communication professionals, trafic managers, copywriters et content strategists.
Product en sales specialisten die verantwoordelijk zijn voor de content strategie in lijn met hun functie.
Docent
Michel Libens, Managing Partner-CEO, Propaganda
Na deze workshop :
- Je zal begrijpen hoe een efficiënte content strategie werkt, met de nodige integratie van de verschillende departementen en teams.
- Je zal een editorial kalender kunnen opstellen, met kwalitatieve content, en de KPI’s realistisch vastleggen.
- Je zal jouw content programma kunnen linken aan de customer journey om je klanten maximaal te kunnen aanzetten.
- Je zal de verschillende kanalen kunnen afstemmen om een optimaal content distributieplan uit te werken.
Je wenst je content marketing strategie verder uit te diepen? Combineer deze workshop met de opleiding Content Marketing.
Tarieven
BAM Leden: € 190 excl. BTW
BAM Niet-leden: € 245 excl. BTW
Vragen ?
Wil je detailinformatie over de opleidingen of workshops en welke het beste passen bij jouw profiel en toekomstplannen?
Pascale Cambie – Director BAM=LEARN
(02)234 54 03 - pascale.cambie@marketing.be