De 10 best bekeken presentaties van het BAM Marketing Congress

Het BAM Marketing Congress ligt ondertussen al meer dan een maand achter ons. Hoog tijd om de meest bekeken presentatie uit te lichten. Het voordeel? Je kan deze presentaties nog steeds bekijken!

 

BAM_MarketingCongress2020_website_header_2Months_920x250

 

Niet Christian Van Thillo of John Porter tekende voor de meest bekeken presentatie op het BAM Marketing Congress, wel Charlotte Matthys. Charlotte wie? De bedenkster van de alcoholvrije gin Nona June tekent voor een Belgisch succesverhaal, waar marketeers duidelijk inspiratie in vinden. Al speelde wellicht de titel van haar presentatie (How to build a premium brand successfully without any marketing budget) ook mee…

Na het jonge, vrouwelijke geweld komen meer voor de hand liggende namen. De top drie wordt immers vervolledigd door de presentaties van Thierry Geerts (Google) en Christian Van Thillo (DPG Media), beide met een verhaal over media. De ene heeft het over de digitalisering, de andere over het lokale karakter van media.

Daarna volgen Tom De Ruyck (InSites Consulting) en John Porter (Telenet). Opnieuw een mix van een lokaal verhaal (Telenet) en algemene marketinginspiratie (Welcome to the Age of Relevance).

De tweede helft van de top 10 staat meer in het teken van de evolutie van ons marketingvak. Zo heeft Sarah Steenhaut het over de Human Activator die de marketeer vervangt, en focussen Dominique Vercraeye en Alain Mayné op meaningful marketing. Bart Lombaerts, Wouter Temmerman, Koen Denolf en Michel Libens brengen dan weer een verrassend verhaal (voor contentmarketeers): is this the end of storytelling?

De top 10 wordt afgerond met de presentaties van Guillaume Boutin (Proximus) en Aude Mayence (Delhaize), die hun visie op de toekomst van merken meegeven.

Het geweldige nieuws na het lezen van dit lijstje? Deze presentaties zijn nog steeds te bekijken voor wie zich registreerde. En wie dat nog niet deed, kan dat nog steeds via https://www.marketingcongress.be/

 

Over het artikel:

Publicatie: 25 januari 2021

Redacteur: Bart Lombaerts