BAM lanceert podcast ‘Marketing Coffee Talks’

12 maart 2024. Met Marketing Coffee Talks lanceert de Belgian Association of Marketing (BAM) de derde podcastreeks uit haar bestaan, na Sustainability Talks en Marketing Talks. In Marketing Coffee Talks gaat BAM CEO Fleur Parnet in gesprek met bekende gezichten uit het Belgische marketinglandschap. 

BAM-logo-geel

 

Er is een nieuwe podcast in het marketinglandschap. Vanaf vandaag is de eerste aflevering van Marketing Coffee Talks te beluisteren. Host is BAM CEO Fleur Parnet. In negen episodes neemt ze de luisteraar mee door het beste dat het Belgische marketinglandschap te bieden heeft. 

Regulate special

Starten doet Marketing Coffee Talks meteen met een special, met een thema dat BAM nauw aan het hart ligt: regulering. Wat is de stand van zaken rond regulering in de marketingsector? Welke Europese richtlijnen sijpelen door op nationaal niveau? Hoe vindt de marketingsector een juiste balans tussen zelfregulering en wetgeving? En welke rol kan BAM hierin spelen? Fleur Parnet kraakt samen met BAM-voorzitter Kris Michiels en secretaris-generaal Ivan Vermeersch deze harde noot.

Beluister de eerste aflevering van Marketing Coffee Talks over regulering

Laureaten Belgian Marketing Awards

In de volgende acht episodes verwelkomt Fleur Parnet de laureaten van de Belgian Marketing Awards: Cédric Cauderlier (MTV Networks), Charles Skehan (Edgard & Cooper), Peter Robberecht (FlexiQ), José Fernandez (D’Ieteren), Annelien Alaerts (LolaLiza), Mélanie Decelle (Spadel), Karl Lechat (Lucien) en Wim Vermeulen (Bubka) tekenen stuk voor stuk present. 

Elke aflevering bestaat uit twee delen, waarin Fleur het met haar gasten niet enkel heeft over hun marketingcase tijdens de Belgian Marketing Awards, maar ook over henzelf als marketeer. En dat levert heel wat diepgaande gesprekken op. Wat willen ze in 2024 bereiken op vlak van marketing? Wie was hun leermeester en willen ze zelf ook een inspirator zijn? Elke steen wordt omgedraaid in Marketing Coffee Talks.

Bouw jij of bouwt jouw bedrijf ook aan een inspirerend marketingverhaal? Schrijf je dan zeker tijdig in voor de Belgian Marketing Awards 2024. Dat kan nog tot eind juni via www.belgianmarketingawards.be 

 

--

Over BAM

BAM, kort voor de Belgian Association of Marketing, is de voornaamste vakvereniging voor marketing in België. BAM heeft als missie om waarde te creëren en duurzame relaties op te bouwen. Dat geloof in meaningful marketing wil de vereniging doorgeven aan iedereen die haar pad kruist. Een focus op sustainability, inclusion & diversity, technology en privacy & ethics geeft dit geloof extra invulling.

Enkel zo is BAM in staat om betekenis te geven aan marketing. Enkel zo helpt BAM professionals om marketing in het hart van hun organisatie te plaatsen. 

Om deze missie te vervullen is BAM een open community en zoekt het actief naar partnerships. In het BAM-netwerk kunnen professionals terecht voor inspiratie, kennis en kruisbestuiving.

Meer info op www.marketing.be

 

https://twitter.com/we_are_BAM

https://www.facebook.com/BAMbelgium/

https://www.linkedin.com/company/bam-belgian-association-of-marketing/ https://www.youtube.com/channel/UCu9nRDehw12vlni09GGD4Tg 

 

_________________________________________________________________________________

Voor meer informatie over de inhoud van dit persbericht, contacteer sarah.vyverman@marketing.be - 02/234 54 08