De juries voor de IAB MIXX Awards zijn bekend

Brussel, 27 april 2021. De IAB MIXX Awards, georganiseerd door BAM en Digimedia, hebben de voorzitters en de leden van de vier juries bekendgemaakt. Cases inschrijven kan vanaf 17 mei via mixxawards.be.

Jury_full

 

Naar goede gewoonte tellen de IAB MIXX Awards vier gespecialiseerde juries.

De jury Digital Marketing Technology focust op het gebruik van martech in marketingcampagnes en staat onder leiding van Roel Naessens (Salesforce). Hij krijgt het gezelschap van Saadi Merouane (Smart clip), Bert Van Wassenhove (The CoFoundry), Barbara De Mol (Electric by D’Ieteren) en Jan De Moor (Clear Channel).

De jury Digital Design & UX kijkt dan weer naar user experience en customer experience en krijgt Guido Goffeau (CCX/Colruyt Group) als voorzitter. Aan zijn zijde vinden we Adelaide Aerts (Planet Parfum), Katsuyuki Nagatani (Belfius), Annie Stewart (Infosys) en Véronique Pirson (Minale Design Strategy) terug.

De jury Digital Communication beoordeelt de beste campagnes op creatief vlak en doet dat onder voorzitterschap van Silvia Wiesner (Unilever). Daarnaast telt deze jury ook Jonathan Romain (Mastercard), Lolita Swanet (Volvo), Sara Lou (Molensisters) en Joachim Francois (Famous Grey) als leden.

De jury Digital Media gaat vanuit mediakant op zoek naar de beste digitale campagnes. Voorzitter is Doriane Magnus (Kiabi), die het gezelschap krijgt van Pieter-Jan Adriaensens (Nationale Loterij), Véronique Deconinck (PepsiCo), Alper Can (KRC Genk) en Ofelia Faes (PHD).

Belangrijk om te weten is dat BAM bijzondere aandacht besteedt aan de diversiteit in de samenstelling van de vier juries, met name aan een perfecte pariteit tussen mannen en vrouwen en tussen Franstaligen en Nederlandstaligen.

Dit jaar zullen de juries de elementen van het BAM Meaningful Marketing Framework integreren in hun analyse van de ingezonden cases.

Cases insturen, kan vanaf 17 mei via de website van de awards www.mixxawards.be.

--

Over IAB Mixx Awards

De « IAB Marketing and Interactive Excellence Awards » bekronen het beste van digitaal in België.  . Vier jury's beoordelen de ingediende casestudies in vier hoofdafdelingen: Digital Communication, Digital Desig & UX, Digital Marketing Technology en Digital Media. De IAB Mixx Awards is een internationaal initiatief dat in België mede wordt georganiseerd door de Belgische Association of Marketing (BAM) en Best of Publishing, uitgever van Inside Magazine en Digimedia.be.

Meer informatie op http://mixxawards.be

 

Over BAM

De Belgian Association of Marketing (BAM) is de belangrijkste community van marketing- en mediaspecialisten in België. BAM heeft als missie om marketing om te vormen tot een betekenisvolle aanpak, Meaningful Marketing, die ondernemers, bedrijven en organisaties begeleidt in hun transformatie naar klantgerichtheid. BAM focust op vier domeinen: innovatietechnologie, data, (digitale) media en privacy. Het doet dat door meaningful events te organiseren, in samenwerking met anderen initiatieven te nemen, opleidingen te organiseren en invloed uit te oefenen op het beleid (wetgeing, lobbying). 

 

Meer info op www.marketing.be

 

https://twitter.com/we_are_BAM

https://www.facebook.com/BAMbelgium/

https://www.linkedin.com/company/bam-belgian-association-of-marketing/ https://www.youtube.com/channel/UCu9nRDehw12vlni09GGD4Tg

 

_________________________________________________________________________________

Voor meer informatie over de inhoud van dit persbericht, contacteer sarah.vyverman@marketing.be - 02/234 54 08