De voorzitters van de IAB MIXX Awards zijn bekend.

Brussel, 12 mei 2020. De voorbereidingen voor de IAB MIXX Awards 2020, waarvan de uitreiking in het najaar zal plaatsvinden, zijn volop bezig. De namen van de 4 vier juryvoorzitters zijn nu bekend. 

BAM_LOGO_CORPORATE_BASELINE_RGB

 

Maak kennis met de vier professionals die de jury’s van de IAB MIXX Awards 2020 zullen leiden. Hun missie zal erin bestaan de beste campagnes in hun specifieke vakgebieden te bekronen. Daarbij wordt elk van hen bijgestaan door vier juryleden.

  1. Valérie Bracke (Head of Brand, Media & Communication, KBC) voor Digital Communication: Best Campaign Commercial, Best Campaign Charity en Best Campaign during the Corona Crisis
  2. Laurent Deramaix (Managing Partner, CEO, Business Elements) voor Marketing Technologies: Best International Marketing Technology en Best Belgian Marketing Technology
  3. Corinne Verstraete (Mediacom) voor Digital Media: Best Media engagement, Best Use of Marketing Technology en Best Influencer Campaign
  4. Alain Mayné (Director Strategic Planning, Hoet & Hoet) voor Digital Interfaces: Best Design en Best UX

"Natuurlijk konden we de huidige crisis in de organisatie van de IAB MIXX Awards niet negeren", zegt Charlotte van Coevorden, Digital Transformation Manager bij Mediahuis Connect en drijvende kracht achter de IAB Mixx Awards. "Veel adverteerders hebben hun communicatie aangepast aan deze crisis en we willen deze graag in de schijnwerpers plaatsen met een speciale prijs; Beste Campagne during the Corona crisis". Inschrijvingen in deze categorie zijn volledig gratis.

Daarnaast blijven de vier categorieën: Digital Communication, Digital Media, Marketing Technology en Digital Interfaces, actueel. Ze zijn bedoeld om de volledige Belgische digitale creativiteit te omvatten.

De inschrijvingen worden begin juni geopend.

--

Over IAB Mixx Awards

De « IAB Marketing and Interactive Excellence Awards » bekronen het beste van digitaal in België.  . Vier jury's beoordelen de ingediende casestudies in vier hoofdafdelingen: Digital Communication, Digital Interfaces, Marketing Technology en Digital Media. De IAB Mixx Awards is een internationaal initiatief dat in België mede wordt georganiseerd door de Belgische Association of Marketing (BAM) en Best of Publishing, uitgever van Inside Magazine en Digimedia.be.

Meer informatie op http://mixxawards.be

 

Over BAM

De Belgian Association of Marketing (BAM) is de belangrijkste community van marketing- en mediaspecialisten in België. BAM heeft als missie om marketing om te vormen tot een betekenisvolle aanpak, Meaningful Marketing, die ondernemers, bedrijven en organisaties begeleidt in hun transformatie naar klantgerichtheid. BAM focust op vier domeinen: innovatietechnologie, data, (digitale) media en privacy. Het doet dat door meaningful events te organiseren, in samenwerking met anderen initiatieven te nemen, opleidingen te organiseren en invloed uit te oefenen op het beleid (wetgeing, lobbying). 

Meer info op www.marketing.be

 

https://twitter.com/we_are_BAM

https://www.facebook.com/BAMbelgium/

https://www.linkedin.com/company/bam-belgian-association-of-marketing/ https://www.youtube.com/channel/UCu9nRDehw12vlni09GGD4Tg