customer journey1300-250

Sessie - De Customer Journey

Deze sessie wordt online, in een virtual classroom, georganiseerd. Wij garanderen u dezelfde content, kwaliteit en interactiviteit met de docenten en andere deelnemers.

# 1 sessie

De impact van de shift naar consumer centric denken.

Programma

In deze sessie gaan we dieper in op het in kaart brengen van het beslissingsproces van een consument of klant en hoe dit kan leiden tot digitaal relevante communicatie.  We bekijken samen de shift van product centric naar consumer centric denken en vertalen dit door naar de impact op marketing beslissingen en online aanwezigheid  

  • Inleiding tot consumer-centric denken: digitale evolutie en de verandering van het aankoopgedrag.
  • Kennismaking met de customer journey, van awareness tot aankoop
  • Onderzoeksmethodes voor de journey
  • Vertaling naar de impact op een website en content marketing

Je wenst je competenties verder uit te diepen?

Deze sessie maakt deel uit van de opleiding Digital Practice. Of stel je eigen programma samen: bekijk de verschillende sessies à la carte.

Vragen?

Wil je detailinformatie over de opleidingen of workshops en welke het beste passen bij jouw profiel en toekomstplannen?

Pascale Cambie – Director BAM=LEARN

(02)234 54 03 - pascale.cambie@marketing.be