0803_FAM_sprekers_BW

FAM Roundtable: Women join forces

8 maart staat helemaal in het teken van Internationale Vrouwendag. Maar valt er voor vrouwen dit jaar iets te vieren?We weten uit recent onderzoek dat de werkende vrouw door Covid zwaar onder druk staat. Het mentale welzijn van iedereen staat behoorlijk onder druk door de pandemie, maar vrouwen zijn het zwaarste getroffen. Benieuwd naar de studies? Bekijk deze dan hier: Deloitte - Understanding the pandemic's impact on working women & Women in the workplace 2020

FAM – Female Association of Marketing organiseert een online webinar waarin 10 vrouwen de hand uitsteken naar alle vrouwen in onze community en delen concrete  tips & tricks om vrouwen te helpen omgaan met deze druk.

Welke onderwerpen worden besproken. Work-life balance: hoe kunnen we een evenwicht vinden tussen thuiswerk, privé tijd, de kinderen en onze huishuidelijke taken?

Hoe kunnen we duidelijk maken aan onze werkgever dat het soms niet lukt om alle werk gedaan te krijgen? Hoe vragen we hulp aan onze partner om bij te springen in het huishouden? Wat kunnen we leren van werkgevers als Deloitte of Telenet en wat doen zij om het welzijn van hun werknemers te beschermen en bevorderen?

Aan de hand van dit ronde tafel gesprek willen wij vrouwen inspireren met concrete tools & tips en helpen hoe zij kunnen omgaan met de druk die ze hebben.

FAM heeft daarvoor de krachten gebundeld en werkt voor dit event samen met een team van experten, waaronder Inclusify en YIN United.

Deloitte en Telenet zijn hard bekommerd om het welzijn van hun medewerkers, deze C-level managers delen hun insights en tips en geven daarbij maximale concrete hulp voor alle vrouwen in onze sector.

Dit sluit perfect aan bij de missie & visie van BAM en past helemaal binnen het Meaningful Marketing Framework. Dit werd opgebouwd om bedrijven te helpen relevant te blijven en hen te motiveren zich op Meaningful Marketing te richten. Het is bewezen uit onderzoek dat merken en bedrijven die zich focussen op gebalanceerde en inclusieve teams, meaningful zijn en ook veel beter scoren op de markt.

Het is dus tijd om actie te ondernemen en vrouwen te helpen sterk te staan zowel in hun bedrijfs- als privéleven.

Sprekers

FINAL_portret058

Isabel Verstraete - President FAM

Host

Sophie Pollet

Sophie Pollet - Telenet

Sophie started her journey at Telenet Business in 2019 as Vice President Marketing for the B2B division of the Telenet Group.  Thanks to the combination of her relentless energy and enthusiasm she is able to make her ideas sticky and engage her stakeholders in her quest for a human touch in business environments.  

Before joining Telenet, Sophie guided and helped entrepreneurs and their teams in their transformation towards customer centricity by building strong brands, value propositions and stories. Sophie started her professional journey at Arthur Andersen, Deloitte and The House of Marketing where she awakened her drive and passion for strategy and marketing. Sophie is also active at the Stockholm School of Economics where she coaches managers from global companies who participate in Executive Education Programs.  

hanan

Hanan Challouki - Inclusify

Hanan Challouki (28) is an inclusive strategist and the founder of Inclusified. Driven by a mission to create a more inclusive world, she created her own vision on marketing and communication in a super diverse society. She has worked with clients such as Brussels Airport, Telenet, KRO-NCRV and BNP Paribas and got listed by Forbes’ 30under30 for her innovative strategies. She’s also the Vice President of BAM, independent board member of Flanders Investment and Trade and a guest lecturer at Odisee Hogeschool in Brussels. 

kathleen Peeters portrait

Kathleen Peeters - Deloitte

Kathleen is a Director at Deloitte Digital where she leads the Marketing and Commerce Offering in Belgium.
Her professional motivation consists in helping companies leverage the full potential of their business by making meaningful connections with their customers and transforming their marketing and sales.

Previously Kathleen held Director positions at Microsoft, Bisnode and LeadFabric and she consulted Procter and Gamble during 15 years on their Western European CRM, Targeting and Data Strategy.

Kathleen holds a master degree in Applied Economics and has  certifications in Marketing Automation next to ongoing learning in Digital Marketing and Technology.

Liesbeth+Dillen+-+Business+WHY+-+Make+Your+Client+&+Customer+Life+Better

Liesbeth Dillen - YIN United

From helping IKEA grow globally for 20+ years, training as IKEA country-CEO, to creating her own company SHE works with wo-men, Liesbeth has a track record of pioneering female-led strategies ahead of their time. We talk about 20 years+ of experience.

She’s an inspirational keynote speaker and business coach. She’s put her strong vision and expertise to work for international giants including Disney, Danone, Red Cross, IKEA,
Rio Tinto, Astra Zeneca. With Emily Rammant she recently launched YIN United to spark inclusive business thinking.

Registratie voor dit evenement is gratis.

 

Proud Event Partner:

logo deloitte