we_are_bam 1300_250


BAM, kort voor de Belgian Association of Marketing, is de grootste vakvereniging voor marketing in België. BAM is een open community die de leden, initiatieven én expertises van STIMA, BDMA  en IAB Belgium samenbrengt tot één ontmoetingsplaats én uniek kennisuitwisselingsplatform. BAM is daarmee dé plaats waar marketeers mekaar ontmoeten voor de meest up to date informatie over de laatste ontwikkelingen in marketing.

Tijdens talrijke ontmoetingsmomenten zoals congressen, seminaries, studiereizen en award-events, wissel je ideeën uit, je vraagt raad én je geeft ook raad. In BAM vind je zo inspiratie, kennis én kruisbestuiving.

BAM organiseert jaarlijks de volgende grote events:

  • Marketing Congress:
    • Datum: begin december
    • Het grootste marketingcongres in België
    • Inspiratie en netwerking voor meer dan 1000 marketeers

      congress

  • Studentencongres:
    • Datum: Maart
    • Congres voor en door studenten

      student

  • Marketer of the Year Award
    • Datum uitreiking: November
    • De titel Marketer of the Year is een bekroning van enkele mooie verwezenlijkingen op marketing gebied en heeft mede als doel het marketing vak te promoten bij het brede publiek.
    • Organisatie ism Roularta/Trends

      moty

  • Master Marketer Award
    • Datum: Maart
    • De titel Master Marketer bekroont personen/managers/ondernemers die marketing op managementniveau uitoefenen of duidelijk vanuit ondernemer marketeer zijn.

      master

  • Mixx Awards
    • Datum: Oktober
    • Deze « Marketing and Interactive Excellence Awards » wordt uitgereikt aan de beste digitale campagnes..
    • Organisatie ism Digimedia

      MIXX

  • Digital Banquet
    • Datum: TBC

      banquet


Tijdens de BAM opleidingen en workshops leer je van collega’s met ervaring én bewezen expertise.

  • Discover: opleidingen voor wie de basisbeginselen van marketing wil leren.
  • Develop: opleidingen voor marketing professionals die op zoek zijn naar een jaarlijkse update van hun marketingkennis.
  • A la Carte: compacte workshops gericht op het uitdiepen van specifieke expertise, trends en tools.
  • In Company: op maat uitgewerkte opleiding voor uw bedrijf of organisatie

    formations

 

Centraal in BAM staan de Marketing HUBS. Werk je mee in eenHUB, dan ben je deel van een energieke think tank die zich verdiept in een specifiek vakgebied. Het doel van de Hubs is de leden van de organisatie samen te brengen rond 1 specifiek thema (bvb Branding, Startups, Legal, Data, Content Marketing, Technology….) maar ook het debat te openen om als organisatie een centraal punt te zijn. Deze Expert Hubs zorgen voor content binnen BAM via artikels, interviews, research, whitepapers, seminaries….

BAM helpt zo waarde te creëren én duurzame relaties op te bouwen, en brengt marketing weer in het hart van de organisatie vanuit het geloof in meaningful marketing.

Belgian Association of Marketing
MEET-SHARE-LEARN